Vevőszolgálattá formálódhat az Alpine: Új lehetőségek az ügyfélkapcsolatok terén

Vevőszolgálattá formálódhat az Alpine: Új lehetőségek az ügyfélkapcsolatok terén

P1racenews AI automatikus összefoglalója:


A motorrészleg bezárásával csökkentheti F1-es kiadásait a Renault Csoport: ebben az esetben mielőbb leállítják a 2026-os programot.

Az Alpine jelenleg a leggyengébben szereplő gyári csapat a Formula-1-ben, és csak nyolcadik a konstruktőri bajnokságban. A csapat kizárólag Renault motorokat használ, amelyek hátrányban vannak a konkurens Red Bull Powertrains, Ferrari és Mercedes erőforrásaihoz képest. A Renault csoport egy lehetséges forgatókönyvet tárgyal a motorrészleg bezárásáról, ami azt jelentené, hogy az Alpine maradna, de más gyártó motorját használná 2026-tól.

A Red Bull Powertrains lenne a leglogikusabb partner az Alpine számára, hiszen elkerülnék az érdekellentétet a piaci konkurenstől. Más opciók között szerepelhet a Mercedes is, mivel a Brixworth-i együttműködés felszabadulna az Aston Martin és Honda megállapodása miatt. Ha nincs megállapodás egy másik motorszállítóval, a Honda lehet köteles ellátni az Alpinet 2026-tól.

A Renault jelentősen spórolna az F1-es költségein és könnyebben értékesíthetné a csapatot a motorrészleg bezárásával. Jelenleg az Alpine nem reagált a Motorsport értesüléseire, de ez az új forgatókönyv komoly változásokat hozhat a csapat jövőjében és a Formula-1-ben.

Tovább a cikkhez

Kapcsolódó bejegyzések